පෑන් ඒෂියා බැංකුව සිය ඩිජිටල් යටිතල පහසුකම් නවීකරණය සඳහා IBM ආයතනය සමඟ සහයෝගිතාවකට එළඹ තිබේ. ගනුදෙනුකරුවන් පුද්ගලානුබද්ධ නිෂ්පාදන සේවා සහ විනිවිදභාවයෙන් යුතු ආරක්ෂිත බැංකු සේවාවක් අපේක්ෂා කරන බැවින්, ඔවුන්ගේ එම අවශ්යතා කාර්යක්ෂම ව සැපයීම උදෙසා පෑන් ඒෂියා බැංකුව මෙම නවෝත්පාදන පියවර ගෙන ඇත.
IBM ආයතනය සමඟ ඇති කරගත් සහයෝගිතාව ඔස්සේ පැය 24/7 පුරා අඛණ්ඩ බැංකු සේවාවක් සැලසීමට කෘත්රිම බුද්ධිය (AI) භාවිතයෙන් සිය බැංකු පද්ධතියේ කාර්ය සාධනය නිරීක්ෂණය කරමින් දත්ත ගබඩාවන් පුළුල් කිරීමට සැලසුම් යොදා තිබේ.