මාලි­මාව අහිමි ත්‍රිරෝද රථ රිය­දුරෝ | සිළුමිණ

මාලි­මාව අහිමි ත්‍රිරෝද රථ රිය­දුරෝ

මගී ප්‍රවා­හන ක්ෂේත්‍රයේ නිම්ව­ළලු පුළුල් වී මේ වන විට දශක කිහි­ප­යක් ගත වී ඇත. ඇති හැකි අය පෞද්ග­ලික පරි­හ­ර­ණය සඳහා මෝටර් රථ­යක්, වෑන් රථ­යක් වැනි සුඛෝ­ප­භෝගී වාහන ගැනී­මට උත්සුක වෙද්දී එවැනි හැකි­යා­වක් නැති මධ්‍යම පාන්ති­කයෝ කුලී ටැක්සි­ය­කින් තමන්ගේ ගමන් පහ­සුව සලසා ගන්නට කට­යුතු කළහ. රික්ෂෝ, ටැක්සි, ටුක් ටුක් සහ ත්‍රීවිල් ආදී විවිධ නම්ව­ලින් හඳු­න්වනු ලැබූ කුලී රථ විශේ­ෂ­යෙන් සංව­ර්ධ­නය වෙමින් පව­තින රට­වල් ඇතු­ළුව නිව­ර්තන හෝ උප­නි­ව­ර්තන දේශ­ගු­ණික තත්ත්ව ඇති රට­ව­ල්වල නාග­රික ප්‍රවා­හ­නයේ හුරු­පු­රුදු අංග­යක් බවට පත්ව තිබේ.

ලොව විශා­ල­තම ත්‍රිරෝද රථ රික්ෂෝ නිෂ්පා­ද­කයා වන ඉන්දි­යාවේ බජාජ් සමා­ගම වන අතර එ් සමා­ගමේ ත්‍රිරෝද රථ අප­න­ය­නය සිය­යට 84කට ආසන්න වේ. පසු­ගිය වසරේ ඒ සමා­ගම ත්‍රීරෝද රථ 780,000ක් අලෙවි කොට ඇති බව ද වාර්තා වේ.

මේ වන විට මෙරට මගී ප්‍රවා­හන ක්ෂේත්‍රයේ ජන­තා­වට වඩාත් ම සමීප සේවා­වක් බවට පත්ව තිබෙන ත්‍රිරෝද රථ සේවය මෙර­ටට පැමි­ණෙන්නේ 1980 දශ­කයේ මුල් භාග­යේදී පමණ ය. ඕනෑ ම තැන­කට යෑමට ඒමට ඕනෑම අය­කුට ඕනෑම අව­ස්ථා­වක ත්‍රිරෝද රථ­යක සේවය ලබා­ගැ­නීම දැන් එත­රම් අසීරු කට­යු­ත්තක් නොවේ. විවිධ ත්‍රිරෝද රථ සංග­ම්ව­ලට අයත් මෙන්ම පෞද්ග­ලික ප්‍රවා­හ­නයේ නියුතු ත්‍රිරෝද රථද ඇතු­ළුව මෙරට ලියා­ප­දිංචි ත්‍රිරෝද රථ සංඛ්‍යාව ලක්ෂ 12ක් බව පැවසේ. ඒ අත­රින් මගී ප්‍රවා­හ­නය සඳහා ලියා­ප­දිංචි වී ඇති ත්‍රිරෝද රථ සංඛ්‍යාව ලක්ෂ 8ක් පමණ වන අතර එසේ ලියා­ප­දිංචි නොවී පෞද්ග­ලි­කව මගී ප්‍රවා­හ­නයේ යෙදෙන සැල­කිය යුතු විශාල පිරි­සක් ද සිටිති. ත්‍රිරෝද රථ රිය­දු­රන්, කාර්මි­ක­යන්, අම­තර කොටස් ගෙන්ව­න්නන් සහ බෙදා­හ­රි­න්නන්, අම­තර උපාංග සප­ය­න්නන් ඇතුළු ව ත්‍රිරෝද රථ කර්මා­න්තය නිසා යැපෙන සංඛ්‍යා­ත්මක වශ­යෙන් විශාල පිරි­සකි. එය ලක්ෂ 30ක් වැනි ඉහළ අග­යක් ගන්නා බව වාර්තා වේ.

වර්ත­මා­න­යේදී පාසල හැර යන තරුණ පිරිස් අතර ජන­ප්‍රිය ජිව­නෝ­පාය මාර්ග­යක් බවට ද පත්ව තිබෙන ත්‍රිරෝද රථ සේවය ඇතැම් අව­ස්ථා­ව­ලදී දෝෂ දර්ශ­න­යට ද ලක් නොව­නවා නොවේ. වාහ­නය ලියා­ප­දිංචි කිරීම සහ රිය­දුරු බල­ප­ත්‍ර­යක් තිබූ පම­ණින් මේ වෘත්තියේ යෙදී­මට ඕනෑම අය­කුට අව­සර ලැබීම හේතු­වෙන් ත්‍රිරෝද රථ රිය­දු­රන් තුළ වෘත්තී ගරු­ත්ව­යක් සහ වින­යක් නොමැති බවට ද චෝද­නා­වක් තිබේ. ත්‍රිරෝද රථ රිය­දු­රන් විසින් හිතු­ම­නා­ප­යට ගාස්තු අය­කි­රීම සම්බ­න්ධ­යෙන් ද පාරි­භෝ­ගික ජන­තාව තුළ විවිධ විවේ­චන තිබේ.

එහෙත් මගී ප්‍රවා­හ­නයේ නිරත ත්‍රිරෝද රථ රිය­දු­රන්, හිමි­ක­රු­වන් ඇතුළු ත්‍රිරෝද රථ කර්මා­න්තයේ නිරත වූවන් ප්‍රශ්න රැස­කට මුහුණ දෙන බව ඇතැම් අය නොදන්නා කරු­ණකි. සමස්ත ලංකා ත්‍රිරෝද රථ රිය­දු­රන්ගේ වෘත්තීය සමි­තියේ සභා­පති ලලිත් ධර්ම­සේ­කර මහතා ඒ පිළි­බඳ කරුණු රැසක් අප වෙත අනා­ව­ර­ණය කළේය. ත්‍රිරෝද රථ කර්මා­න්තය මුහුණ දෙන සියලු ගැට­ලු­ව­ලට හේතුව මේ කර්මා­න්තය නියා­ම­නය කිරීම සඳහා ජාතික ප්‍රඥ­ප්ති­යක් සහ ඒ ප්‍රඥ­ප්තිය ක්‍රියා­ත්මක කිරීමේ බලය සතු නියා­ම­නය අධි­කා­රි­යක් නොමැති වීම බව ඔහුගේ අද­හ­සයි. මෙරට ත්‍රිරෝද රථ කර්මා­න්තය නියා­ම­නය සම­බ­න්ධ­යෙන් කෙදි­න­ක­වත් එවැනි ප්‍රඥ­ප්ති­යක් තිබුණේ නැද්ද යන අපගේ ප්‍රශ්න­යට පිළි­තුරු දෙමින් ඔහු පැව­සුවේ බස්නා­හිර පළාත් සභාවේ හිටපු මන්ත්‍රී­ව­ර­යකු වන රේණුක දුෂ්‍යන්ත පෙරේරා 1998 වස­රේදී ත්‍රිරෝද රථ නියා­ම­නය සම්බ­න්ධ­යෙන් පෞද්ග­ලික මන්ත්‍රී යෝජ­නා­වක් ගෙන ආ බවයි. 2003 වස­රේදී එම යෝජ­නාව ඒක­ම­ති­කව සම්මත වීමෙන් පසු ත්‍රිරෝද රථ ප්‍රඥ­ප්ති­යක් ප්‍රකා­ශ­යට පත්ක­ර­මින් ගැසට් කරනු ලබන අතර එය ත්‍රිරෝද රථ සම්බන්ධ පළමු ප්‍රඥ­ප්තිය ලෙස සම්මත වීම සිදුවී ඇත. ත්‍රිරෝද රථ රිය­දුරා, මගියා සහ පාරි­භෝ­ගි­කයා ඇතුළු සියලු දෙනා ආරක්ෂා වන එම ප්‍රඥ­ප්ති­යට ක්‍රියා­ත්මක කිරීම සඳහා 2004 වස­රේදී ත්‍රිරෝද රථ කාර්යාං­ශ­යක් පිහි­ටු­වී­මට අවශ්‍ය පසු­බිම සැක­සෙ­මින් තිබුණ ද ඇතැම් ත්‍රිරෝද රථ සංග­ම්වල මැද­හ­ත්වීම මත එය සිදු­නොවූ බවක් ද වාර්තා විය. එහෙත් ත්‍රිරෝද රථ කර්මාන්ත නියා­ම­නය කිරීම තුළ ත්‍රිරෝද රථ රිය­දු­රන්, මගීන් සහ කර්මා­න්තයේ නියුතු සිය­ලු­දෙ­නාට සාධ­ර­ණ­යක් සිදු­වන බව සමස්ත ලංකා ත්‍රිරෝද රථ රිය­දු­රන්ගේ වෘත්තීය සමි­තියේ සභා­පති ලලිත් ධර්ම­සේ­කර මහ­තාගේ අද­හ­සයි.

ගම­නක් යෑම සඳහා ත්‍රිරෝද රථ­යක් අපේ­ක්ෂා­වෙන් මඟට බසින අය­කුට පහ­සු­වෙන් මගී ප්‍රවා­හන ත්‍රිරෝද රථ රථය හඳු­නා­ගැ­නී­මට හැකි­විය යුතුය. අපි මහ­මඟ දකින ත්‍රිරෝද රථ වර්ග ගණ­නා­වක් තිබේ. ත්‍රිරෝද රථ පෞද්ග­ලි­කව පරි­හ­ර­ණය කර­න්නන්, පෞද්ග­ලි­කව පරි­හ­ර­ණය කරන අතරේ කුලී ගමන් සේවයේ යෙදෙ­න්නන්, වෙනත් රැකි­යා­වක් කරන අතරේ මගී ප්‍රවා­හ­නයේ යෙදෙ­න්නන්, වෙනත් රැකි­යා­වක් නිරත නොවන නමුත් අවශ්‍ය අව­ස්ථා­වල මගී ප්‍රවා­හන සේවයේ නිරත වන්නන් ඒවා සහ පෞද්ග­ලික ආය­තන සමඟ ගිවි­සු­ම්ග­තව කුලී ගම­න්වල යෙදෙ­න්නන් ලෙස ත්‍රිරෝද රථ වර්ග කිහි­ප­යක් වේ. මීටර් සහි­තව සහ රහි­තව සේවය සප­යන ඒවා ලෙසද ඒවා වර්ග කළ හැකිය. එවැනි වර්ග කිහි­ප­යක් ත්‍රිරෝද රථ තිබෙන නිසා පාරි­භෝ­ගි­ක­යාට වෘත්තීය රිය­දුරා හඳුනා ගැනීම ගැට­ලු­වකි. එයින් ආද­යම අහිමි වන්නේත් ඇතැම් විට වෘත්තීය ගරු­ත්ව­යට හානි පැමි­ණෙ­න්නේත් ත්‍රිරෝද රථ රිය­දු­රා­ට­මය. එම නිසා වෘත්තීය ත්‍රිරෝද රථය සහ රිය­දුරා පහ­සු­වෙන් හඳු­නා­ගැ­නී­මට හැකි නිය­මිත ක්‍රම­වේ­ද­යක් ත්‍රිරෝද රථයේ බාහි­රින් පෙන්නුම් කිරීම අත්‍ය­වශ්‍ය වේ. ඒ සඳහා අනි­වා­ර්ය­වෙන් සිය­ලුම කුළී රථ­වල ටැක්සි බෝර්ඩ් එකක් සවි­කොට තිබිය යුතුයි. මීට­ර­යක් නැති­වීම, ගාස්තුව ප්‍රද­ර්ශ­නය නොකි­රීම මෙන්ම විවිධ ගාස්තු අය කිරීම ද මගියා ත්‍රිරෝද රථ රථ භාවි­ත­යෙන් ඈත් කිරී­මට හේතු­වන කරුණු ය. ත්‍රිරෝද රථ මිලට ගැනීම අඩ­පණ කිරීම සඳහා පසු­ගිය යහ­පා­ලන රජය විසින් ක්‍රියා­ත්මක කරන ලද මූල්‍ය ප්‍රති­ප­ත්තිය තුළ බදු පැන­වීම සහ ලීසිං පහ­සු­කම් අවම කිරීම තුළද ත්‍රිරෝද රථ හිමි­ක­රු­වන් විශාල අර්බු­ද­ය­කට මුහුණ පා තිබේ. මගී ප්‍රවා­හ­නයේ නිරත මෙන්ම කුඩා පවු­ල­කට ගැළ­පෙන වාහ­න­යක් වන ත්‍රිරෝද රථ රථ­යක් මිලදී ගැනීමේ අයි­තිය ද එම මූල්‍ය ප්‍රති­ප­ත්තිය නිසා අහිමි වී තිබේ.

ත්‍රිරෝද රථ කර්මා­න්තය මුහුණ දෙන ප්‍රධා­න­තම ගැට­ලුව වන්නේ ඔවුන්ගේ සේවා නියා­ම­නය කරන වැඩ­පි­ළි­වෙ­ලක් නොමැති වීම බව ජාතික ඒකා­බද්ධ ත්‍රිරෝද රථ රිය­දු­රන්ගේ හා කර්මා­න්ත­ක­රු­වන්ගේ සමිතියේ ලේකම් රෝහන පෙරේරා මහ­තාගේ ද අද­හ­සයි. මේ වන විට ජාතික ගම­නා­ග­මන කොමි­ෂම් සභාව හරහා ජාතික ප්‍රති­ප­ත්ති­යක් ලෙස සකස් කර ඇති ප්‍රඥ­ප්තිය පළාත් සභා 9 තුළම ක්‍රියා­ත්මක කර­ගැ­නීම ඔවු­න්ගේද අපේ­ක්ෂා­වයි.

"ඉල්ලීම් දිනා­ගන්න පාරට බැහැලා උද්ඝෝ­ෂ­ණය කරන එන අන්තිම පහත් වැඩක් විදි­හ­ටයි අපි සල­කන්නේ. ඒ නිසා අපි උත්සාහ කරන්නේ අදාළ බල­ධා­රීන් එක්ක සාකච්ඡා කරල අපේ ප්‍රශ්න­යට විස­ඳු­මක් ලබා­ග­න්නයි. ජනා­ධි­ප­ති­තු­මාගේ ප්‍රති­පත්ති ප්‍රකා­ශ­න­යට අනුව ව්‍යව­සා­ය­කයන් විදි­හට ණය පහ­සු­කම්, රක්ෂණ ආව­රණ ආදී දේවල් තුළින් මේ සේවයේ ගුණා­ත්මක භාවය රැක­ග­න්නයි අපිට අවශ්‍ය. ත්‍රිරෝද රථ­ව­ලට අම­තර අංගෝ­පාංග එකතු කිරී­මෙන් දෙස් විදෙස් මගී පාරි­භෝ­ගි­ක­යාගේ ආක­ර්ෂ­ණ­යක් ඇති­කි­රී­මයි අපේ අපේ­ක්ෂාව. මේ වන විට එවැනි අම­තර අංගෝ­පාංග 67ක් තහ­නම් කර තිබෙ­නවා. අපි මෑත­කදී අපි නීති දිසාව හා විනය කුට­යුතු භාර නියෝජ්‍ය පොලි­ස්පති නීතිඥ අජිත් රෝහණ මහතා සමඟ සාකච්ඡා කළා. තහ­නම් කළ අංගෝ­පාංග 67න් 40කට අව­සර දීම ගැනත් ඉතුරු 27ට මෝටර් රථ ප්‍රවා­හන කොම­සා­රිස් තුමා සමඟ සාකච්ඡා කර අවශ්‍ය සංශෝ­ධන ලබා­දී­මත් ගැන එහිදී සාක­ච්ඡා­වට ලක්වුණා. ඒ වගේම මේ වන විට අපිට විදෙ­ස්ගත වීමට යන මගි­යෙක් ගුව­න්තො­ටු­ප­ලට ගෙන­යෑ­මේදී ඇතු­ළු­වීමේ පර්ය­න්ත­යට කිලෝ­මී­ට­ර­ය­කට මෙහා­යින් නව­තින්න සිදු­වෙ­නවා. එයින් අපිත් මගි­යාත් අසී­රු­තා­වට ලක්වෙ­නවා. එවැනි කාරණා හැරු­ණාම අපෙත් ප්‍රධා­නම ඉල්ලීම ත්‍රිරෝද රථ නියා­ම­නය පිළි­බඳ ජාතික ප්‍රඥ­ප්තිය පළාත් සභා 9ම සම්මත කර­දෙන්න කිය­ලයි."

මේ වන විට මෙරට පොදු ජන­තා­වට අති­ශ­යින් සමීප වී තිබෙන ත්‍රිරෝද රථ කර්මා­න්තය මගී ප්‍රවා­හන සේවය තුළ පිළි­ගත් වෘත්ති­යක් බවට පත්කි­රී­මට පිය­වර ගත යුතු බව සමස්ත ලංකා ත්‍රිරෝද රථ සහ හිමි­ක­රු­වන්ගේ සංග­මයේ සභා­පති සුදිල් ජය­රුක් මහ­තාගේ ද අද­හ­සයි.

"අපිට අවශ්‍ය මගී ජන­තා­වට විශ්වා­ස­නීය සහ ගුණා­ත්මක ප්‍රවා­හන සේව­යක් ලබා­දෙ­න්නයි. ගාස්තු සම්බ­න්ධ­යෙන් දැනට රටේ එක නීති­යක් නැහැ. නියා­මන අධි­කා­රි­යක් පිහි­ටු­වීම තුළින් අනි­වා­ර්ය­යෙන්ම පළා­ත­කට ආවේ­ණික වූ මිලක් සහ පළාත තුළ ධාව­නය වන ත්‍රිරෝද රථ හඳුනා ගැනීමේ වැඩ­පි­ළි­වෙ­ළක් හැදෙ­නවා. එය ක්‍රියා­ත්මක කර­ගැ­නීම සඳහා පාර්ලි­මේන්තු අනු­මැ­තිය අව­ශ්‍යයි. පසු­ගිය රජය මේ පිළි­බඳ මන්දෝ­ත්සායී වැඩ පිළි­වෙ­ළක් ගෙන ගියත් වත්මන් ප්‍රවා­හන ඇමති මහින්ද අම­රවී මහතා එය ඉක්ම­නින් ඉටු­කර දෙයි කියන විශ්වා­සය අපිට තිබෙ­නවා."

බහු­තර ත්‍රිරෝද රථ සංගම් පුන පුනා පව­සන ත්‍රිරෝද රථ නියා­ම­නය පිළි­බඳ ජාතික ප්‍රති­ප­ත්ති­යක් සැක­සීමේ ප්‍රමා­දය පිළි­බ­ඳව අපි ජාතික ගම­නා­ග­මන කොමි­ෂන් සභාවේ අධ්‍යක්ෂ ජෙන­රාල් නිලාන් මිරැන්ඩා මහ­තා­ගෙන් විම­සු­වෙමු. පසු­ගිය අගෝස්තු මස 30 වැනිදා එව­කට එම කොමි­ෂන් සභාවේ සභා­ප­ති­ව­රයා විසින් කැබි­නට් මණ්ඩ­ල­යට ඉදි­රි­පත් කිරීම සඳහා ත්‍රිරෝද රථ මගී ප්‍රවා­හන සේව­යට අදා­ළව සකස් කළ තාක්ෂ­ණික කමිටු වාර්තාව ප්‍රවා­හන අමා­ත්‍යං­ශයේ ලේක­ම්ව­රයා වෙත යවා තිබේ. බස්නා­හිර පළාත් මාර්ගස්ථ මගී ප්‍රවා­හන අධි­කා­රියේ සාමා­නා­ධි­කාරි ජගත් පෙරේරා මහතා සඳ­හන් කළේ ත්‍රිරෝද රථ නියා­ම­නය පිළි­බඳ කෙටු­ම්පත සකස් කර තිබෙන බවත් මේ වන විට පළාත් සභාව විසු­රුවා හැර ඇති බැවින් ඒ පිළි­බඳ කට­යුතු කළ හැක්කේ පළාත් සභාව පිහි­ටු­වී­මෙන් පසුව බවය.

මෙවැනි තත්ත්ව­යක් තුළ මීට සති තුන­කට පමණ පෙර ත්‍රිරෝද රථ වෘත්තීය සංග­ම්වල නියෝ­ජි­තයෝ පිරි­සක් ප්‍රවා­හන කළ­ම­නා­ක­රණ සේවා අමාත්‍ය මහින්ද අම­ර­වීර මහතා හමුවී ඉල්ලා සිටියේ මෙරට මගී ප්‍රවා­හන කට­යුතුවල නිර­තව සිටින වෘත්ති­මය ත්‍රිරෝද රථ නියා­ම­ණය කිරීම සඳහා පළාත් මට්ට­මින් ත්‍රිරෝද රථ නියා­ම­ණය කිරීමේ අධි­කා­රි­යක් පිහි­ටු­වී­මට පිය­වර ගන්නා ලෙසයි. පළාත් මට්ට­මින් ත්‍රිරෝද රථ නියා­මන අධි­කා­රි­යක් පිහි­ටු­වීම, ත්‍රිරෝද රථ රිය­දු­රන්ගේ අද­හස් යෝජනා හා ඔවුන්ගේ අභි­ලා­ශය පරිදි නිල ඇඳු­මක් සකස් කිරීම, දැනට පව­ත්වා­ගෙන යන ලීසිං ප්‍රති­ශ­තය වැඩි නොකර ඒ මට්ට­මින්ම පව­ත්වා­ගෙන යෑම මෙන්ම මේ වෘත්ති­යෙහි නිරත වන වෙනත් පුද්ග­ල­යන් හා ආය­තන හඳු­නා­ගෙන පූර්ණ­කා­ලී­නව ත්‍රිරෝද රථ වෘත්ති­ක­යන් ලියා­ප­දිංචි කිරී­මට පිය­වර ගැනී, ත්‍රිරෝද රථ පැද­වීම සඳහා වයස් මට්ට­මක් තීර­ණය කිරීම වැනි කරුණු රැසක් එහිදී ඉදි­රි­පත් වී තිබේ. ඒ පිළි­බඳ අප කළ විම­සී­මේදී ඇමති මහින්ද අම­ර­වීර මහතා පැව­සුවේ ත්‍රිරෝද රථ නියා­ම­නය සඳහා අවශ්‍ය පිය­වර ලබා­ගෙන තිබෙන බවත් එම යෝජ­නාව අමාත්‍ය මණ්ඩ­ල­යට ඉදි­රි­පත් කිරී­මට කට­යුතු කරන බවත්ය.

"ත්‍රිරෝද කර්මා­න්තය නිසා මේ රටේ ජන­තා­වට වන සේවය ඉතා විශා­ලයි. රැකි­යා­වක් ලෙස ත්‍රිරෝද රථ වෘත්තියේ නිරත වන්නන් විශාල සංඛ­්‍යාවක් වගේම තමන් නිරත ස්වයන්රැකියා සඳහා ප්‍රවා­හන මාධ්‍ය­යක් ලෙසත් බොහෝ දෙනකු ත්‍රිරෝද රථ භාවිත කර­නවා. විශේ­ෂ­යෙන් කාන්තා­වන් ත්‍රිරෝද රථ සම්බන්ධ අම­තර කොටස් අලෙ­විය, මෝටර් කාර්මික වැනි රැකි­යා­ව­ලට පවා නැඹුරු වී සිටි­නවා. ඒ තුළින් ඔවුන් රටේ ආර්ථි­ක­යට විශාල දාය­ක­ත්ව­යක් සප­ය­නවා. අපේ ආය­ත­නය නිත­රම උත්සාහ කරන්නේ ඔවුන්ගේ අව­ශ්‍ය­තා­ව­ලට ගැළ­පෙන පහ­සු­කම් සහි­තව අපේ සේවය ඔවුන්ට ලබා­දී­ම­ටයි. විශේ­ෂ­යෙන් මෙරට ග්‍රාමීය ප්‍රදේ­ශ­වල ජන­තා­වට ත්‍රිරෝද රථ තුළින් ඉටු­වන සේවය අපි ඉතා අගය කළ යුතුයි."

මෙරට විශා­ල­තම මෝටර් සමා­ග­මක් ලෙස ප්‍රකට සීමා­ස­හිත ඩේවිඩ් පීරිස් මෝටර් සමා­ගමේ ප්‍රකා­ශ­යකු එසේ පැව­සුවේ ත්‍රිරෝද රථ රිය­දු­ර­න්ගෙන් සේවය ඇග­යී­මට ලක්ක­ර­මිනි. එම සේවය හෙට දව­සේදී වඩාත් ගුණා­ත්මක සහ ආක­ර්ශ­නීය සේව­යක් බවට පත්වනු සඳහා ත්‍රිරෝද රථ ජාතික ප්‍රඥ­ප්තිය කඩි­න­මින් කළ­එළි බැසීම ඉතා වැද­ගත්ය. වසර ගණ­නා­වක් තිස්සේ ගුණා­ත්මක ත්‍රිරෝද රථ සේව­යක් පිළි­බඳ අපේ­ක්ෂා­වෙන් සිටි ත්‍රිරෝද රථ කර්මා­න්තයේ නියුතු වූවන් ඒ දෙස සුබ­වාදී බලා­පො­රොත්තු දල්වා­ගෙන බලා සිටිති.

Comments